frågetecken

finns det någon mening ? vad är igentligen livskvalete ? vad är igentligen en riktig vän ? vem kan man lita på alltid tillv 100 procent ? finns han som i sagorna eller är det bara ett stort skämt ? Vad händer efter döden , kan man rädda sig själv genom att hjälpa andra elller räcker det med piller och så kommer allt bli bra ?

Etik och livsfrågor är något som tar mycket tid nu och  även på min fritid , frågor som jag alltid tänkt på innan som jag hela tiden  nu går och tänker på ....  

jag börjar känna igen  känslan  , varför plågar jag mig själv genom att lossas som ingenting , varför gör jag inte som jag är uppfostrad att göra det jag tycker känns rätt ?

Nu har allt kommit till en ond cirlek , jag jobbar går i skolan och försöker hinna med att ha en fritid och en vilja till att göra något annat ...


hoppet är det sista som lämnar mej och är det de så vet jag inte om det kanske de jag har tappat det med kanske ? var finns viljan finns den men för långt in för att ta in den ?


känner att jag skulle behöva göra något , åka i väg se något annat eller kanske tillock med ändra min livssituvation kanske ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0