5 september 2011

Det är mycket nu som den speciella tjejen skulle säga . kanske till och med lite för mycket och kanske lite för mycket jag vill påängång .
skolan ska skötas , projektarbete ska ordnas , jobbet, skolarbete och som toppen på moset så ska en apu plats ordnas. .. jaa jag skulle nog kunna sitta här tills i morogn och babbla om alla 100 saker jag ska hinna .
tur att det finns en liten ''morot '' länge fram som får mej åtminstonde lite motiverad.


I dag var jag och Frida på föreläsning om bipolär sjukdom en man på 60 år som blev manodepresiv väldigt tidigt. intressant att lyssna på måste jag säga .
nehe , slänga sig i sängen och vakna upp till en ny dag med regn . SUCK !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0