Hon sa en gång .

När jag var liten så sa alla till mig att lär dig det , ingen kunskap är tung och bära , men gud vad dom ljuger . jag är 20 år i dag och känner att jag kanppt vet vem jag själv är pgr av all infomation och alla syner jag fått under årens gång. Jag menar allt kändes så mycket smidiagre nr jag var yngre innan jag hamnade på omvårdnadspogramet och började jobba som undersköterska eller var uppe i stockholm på den prostetuerade gatan och såg alla de stackars trasiga människorna . innan var alkolister alkolister jag såg inget mer , jag såg en full gubbe på stan och han nästan föddes till att vara det . Men nu  , nu tänker jag helt annurlunda spelar ingen roll vilken form av människa jag hittar på om jag hittar på mina gamla på jobbet varför de har blivit så gamla och bittra eller varför min lärare har sån syn på något .
Jag tycker det är svårt , och människan som sa det till mig hon ljög.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0