Rädda det som räddas kan

Tänkt en hel del och vet inte rktig var jag har mig själv , vet inte riktigt vem jag ska lita på och vet farmför allt inte vad jag vill . Ska jag falla i botten när jag inte vill göra andra än att vara alla andra till lags. Men var jag än vrider kroppen så är det alltid någon som bli drabbad.
 
En funderar stund med ett varmt bad och tända ljus med lite Lars winnerbäck och låta tankarna löpa fritt kanske skulle vara bra eller så kanske även det skulle göra mig tokig !
 
Den ena dagan är den andra lik , Jag har fått en liten ny familjemedlem .... Den ''lilla' hunden Stella som försöker på alla sätt och vis att pigga upp mitt humör.
 
Nehe , nog med skitpratet och dax att ta tag i det här nu så här vill jag inte ha det mer .
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0